niedziela, 22 kwietnia 2012

Musiałam :)))





Miłej niedzieli życzę WSZYSTKIM mamom :*


22 komentarze:

  1. Jak patrze na tą kartkę, mam wrażenie że ją słysze:D - super te dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah - rewelacyjny obrazek. Dobrze, że bez dźwięku ;o))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka! Nie mogę się napatrzeć :)
    Te dzieciaczki są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej...aż głowa boli od tego krzyku :p fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Się uśmiałam :) Świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna!!!tez sie smieje jak na nia patrze:D jest bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. KAPITALNA!!! i bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kartka! Świetny, humorystyczny obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. suuuper,na zachętę dla bezdzietnych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahaha ^^ Przy dzisiejszych 39,5 stopniach mojego dziecka rozumiem Cię jak nikt.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha, super!;D Tak właśnie postrzegam takie maluchy;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się uśmiałam :). Fajnie skomponowałaś tę karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha, super. nie dziwię się ze musiałas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi hi, dobra kartka dla świeżo upieczonej mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh my - LOOK at those faces - priceless! You've coloured it beautifully and i LOVE the colour mix! bx

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahha... fantastyczna!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrazek jest super i opraw cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!