piątek, 6 kwietnia 2012

Mini słodkości na czekoladowo

Witam na kolejnym wyzwaniu z blogiem Digi-Scrap. Już niedługo bo 12 kwietnia obchodzimy 'Dzień czekolady' Izuś zaproponowała z tej okazji zrobić wyzwanie czekoladowe.


Mój komplet składa się niewielkiej karteczki oraz exploding boxa też w wesji mini (6,5cm).
Wykorzystałam stempel - ramkę Dragon Lady oraz czekoladowe papiery z UHK Gallery.
Przy okazji mam małą niespodziankę -  mini mini candy!


 ale to nie wszystko... w pudełku jeszcze coś się znajduje. Pokażę dokładnie 19 kwietnia podczas losowania.

Zasady jak zwykle:
- chętna osoba zgłasza swój udział w komentarzu pod tym postem do 19.04 do godz. 21.30,
-na swoim blogu wstawia informację,
-czeka na szczęśliwe losowanie 19.04. o godz. 22.00

Jakie piękne czekoladowe prace wykonały projektantki można zobaczyć na blogu Digi Scrap, gdzie serdecznie zapraszam. 

U mnie już prawie świątecznie, życzenia dla Was przygotowane czekają na publikację  (jak to dobrze, że blogger sam publikuje posty).
Pozdrawiam i zapraszam jutro :*

101 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet w kolorach które uwielbiam.
    Pozdrawiam i życzę ciepłych i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity zestaw :) i minaimnuśne candy
    Info o zabawie w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, jakie słodkie wyzwanie :) Piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekolady sobie nie odmówię :) Przepiękna kartka, a exploding boxa nigdy jeszcze nie widziałam na żywo, może to będzie dobra okazja?
    Jeszcze tak na szybko bo pewnie dziś już tu nie zajrzę, spokojnych i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik jem oczami, jest prześliczny! Chętnie przygarnę te apetyczne słodkości... Życzę spokojnych świąt i pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny komplet, ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! This set is really stunning!

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet jest przecudny! Ustawiam się po słodkości, bo je uwielbiam, uwielbiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie czekoladowe :) Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt. Pozdrawiam, Aluna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle pięknie i delikatnie!
    Dołączam do zabawy :)
    Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm, nie powiem glosno, ale slinka mi poleciala na te slodkosci:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią zgłaszam swój udział w Candy! Pudełko i kartka są przecudne! :)
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    PS I zapraszam również do siebie na tyci-tycie Candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czekoladę, a komplecik wygląda zachęcająco :)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią się zapisuje. Super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny komplecik, chętnie go przygarnę; info na pasku bocznym mam od kilku dni, a tu zapomniałam się dopisać ;)
    Serdeczne życzenia urodzinowe, spełnienia marzeń i planów,a wena niech płynie szeroką rzeką...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace zawsze są niesamowite! Cudownie byłoby takie arcydzieła móc zobacyzć na własne oczy :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. smakowite candy! ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po słodkości:)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam sie i ja po słodkości;)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna przymierzam się do takiego pudełka, ale jakoś nie miałam odwagi i czasu zrobić. Może jak się przyjrzę z bliska... :) Cudowny stempel i piękne czekoladowe dzieła - PS jak powiedziałam mężowi, że jego urodziny to dzień czekolady, to stwierdziliśmy oboje, że dobrze się składa, bo czekoladę uwielbiamy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. nie moze mnie zabraknac na takim cudownym candy- pudelko przesliczne a stempel mniami :) moze cos w ost dniach ciazy uda sie wygrac. skoro ciezarowki maja szczescie :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiać a na dodatek posiadać... takiej szansy nie mogę pominąć... zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiły mnie te śliczności - przedłużam kolejkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również chętna na te słodkości.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. na takie smakołyki i ja się zapiszę:):)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. pudełeczko przecudnej urody, popróbuję szczęścia i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią się zapisuję na te słodkości:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ;-) "Cukiereczki" bardzo mi się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem łasuchem więc nie mogę się oprzeć pokusie i jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się zgłaszam na mini czekoladki ;)http://inneizzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się z radością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyłączam się do zabawy. Zapraszam http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. piekne rzeczy do wygrania więc zapisać się muszę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ja również się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmmmm... Uwielbiam czekoladę! Śliczne pudełko i karteczka.
    Właśnie robię pierwszy w życiu exploding box. Mam nadzieję, że choć w połowie będzie tak ładny jak Twój :).
    Ustawiam się w kolejce po słodkości. Może szczęście się uśmiechnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny zestaw! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam czekoladę :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się zgłaszam.Uwielbiam czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm jakie słodkie wyzwanie uwielbiam czekoladę :-)
      to i po słodkości w kolejeczce się ustawie :-)
      info na moim blogu kwiatynatury :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  39. To pudełko i karteczka są cudowne :)
    Chętnie przygarnełabym je
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  40. no nie - candy cudne - nie mogę się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziś Dzień Czekolady, więc dopisuję się do Twojego czekoladowego Candy.:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie się zapiszę:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne candy, chętnie i ja spróbuję swojego szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekoladowo ustawiam się grzecznie w kolejkę:))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na te pieknosci juz się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczności :) Zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne nagrody !
    Zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekolada to moje uzależnienie - uwielbiam i to wcale nie mini candy też uwielbiam i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się do zabawy i również zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  51. :) a tutaj niespodżianka i w pudeleczku nierówno :) ja je lubię więc chętnie. Przygarne wszystko

    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam tylko dodać ze mam juz bloga:)
      http://scrapteria-beakie.blogspot.com/

      Usuń
  52. Ależ słodkości, aż żal przejść obok i nie spróbować swojego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak tu nie skusić się na takie słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne, aż warto dla nich postać w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Taki pasibrzuszek jak ja też musiał się zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja również się zgłaszam po te cudności, benerek na blogu już jest w kolumnie po prawej :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do Zielonego Dołka Grajdołka!

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja, i ja ... w kolejce się grzecznie ustawiam !!!
    ale cudne cukierasy :)))
    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też się chętnie zgłoszę na takie słodkości ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie piękne prace! Nie sposób się oprzeć ich urokowi:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. ale się cieszę,że zdążyłam ustawić się w kolejce!

    pozdrawiam Cię serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się,pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przyłączam się do zabawy. pozdrawiam serdecznie :)http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  64. oj chętnie sie ustawię w kolejce..moje ulubione kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Podnoszę łapkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękny komplecik. Ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kusicie takimi słodyczami.. zapisuje się i trzymam kciuki! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  68. Dawno nie brałam udziału w candy, więc dziś liczę na szczęście, zwłaszcza, że słodkości takie pyszne... Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne, z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Oj, jakie pyszności! Zapisuję się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  71. mmmmm pyszna czekoladka :) więc i ja się dopisuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie mogę i ja przejść obojętnie obok takiego czekoladowego kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Superowe candy:)
    Zapisuję się:)
    Już wstawiłam banerek tutaj:
    http://modelinowa-radosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ohh, piękny komplet z chęcią przyłączę się do zabawy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  75. od Świąt nie mogę przestać delektowac się czekolada...a Twoje candy sie tak wpisuje w te słodkie nastroje. Staję w kolejce z nadzieją...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. W ostatniej chwili stanę po słodyczki

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale to wszystko apetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  78. Widzę, że jeszcze zdążyłam! Może ostatni będą pierwszymi...:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Oj, jakie pyszności! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Wezmę udział :) mój blog : http://kitii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  81. że ja się wcześniej nie zapisałam? aż się sobie dziwię;)

    http://agabizu.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeszcze zdążyłam-i zapisać się i złożyć życzenia...Szczęścia życzę no i weny- niech nigdy nie opuszcza.....

    OdpowiedzUsuń
  83. Uff jak miło , że zdążyłam ;3
    Taki piękny prezencik do przygarnięcia :D
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/
    Powodzenia dziewczyny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Tak na ostatnią chwilę, ale jestem!
    Cudowności!:-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Mnie też skusiła ta czekolada ... :)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja na ostatku;) Śliczne słodkości!

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  87. to ja też ! czekam na szczęśliwe losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  88. Czekolada to dla mnie magiczne słowo pełne słodkiej treści :) Więc na pewno nie będę sie jej opierać. Zapisuję się - a co!
    Pozdrawiam serdecznie! Chasia

    OdpowiedzUsuń
  89. Rzutem na taśmę - zapisuję się (radośnie!)

    OdpowiedzUsuń
  90. ojej...
    cudowności same... Piękna kartka i pudełeczko i to z moim ulubionym UHK-owym papierkiem w roli głównej.
    och, żeby tak Szczęście mi dopisało w losowaniu byłabym przeszczęśliwa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  91. uwielbiam czekoladę a Twoje cukieraski są równie wspaniałe. :) oczywiście zgłaszam się. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!