sobota, 7 kwietnia 2012

Mapkowo, alfabetycznie i pożegnanie

Piątkowe wyzwanie Alphabet Challenge Blog sponsorowane jest literką 'E for Embroidery'.



Odrobina szycia, haftu wystarczy by wziąć udział w tym wyzwaniu. Moje nierówne przeszywania mam nadzieję widać ;)
Dzisiaj po raz ostatni przygotowałam kartkę jako DT Alphabet Challenge Blog, od sierpnia wspaniale współpracowało mi się z dziewczynami. Ale ponieważ ostatnio przybyło mi innych dodatkowych obowiązków postanowiłam pożegnać się.
Kartka zrobiona do szkicu Unscripted Sketches. Dzisiaj blog obchodzi urodziny. Od trzech lat co sobotę zaprasza do zabawy z nowym szkicem. Przy okazji zobaczcie jak zmienił się wygląd bloga...
Przygotowano też ciekawe zabawy.

Do wykonanie kartki użyłam pięknych papierów zaprojektowanych przez Agnieszkę Annę "One moment in time", dodałam przestrzenną różę, ćwiek z Craftmanii, odrobina sznurka, juty. No i przeszycia o których już pisałam wcześniej.
Tak udało mi się połączyć dwa wyzwania, a dzisiaj późnym wieczorem będzie jeszcze jeden post.
Więc zapraszam :)

8 komentarzy:

  1. Wesołego Alleluja
    i smacznego jajka !
    Niech Wielkanoc Ci upłynie,
    wesoło jak bajka !
    życzy.... Cecylia

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności... radosnych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy życzę Tobie i Twoim bliskim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :)
    Wesołych Świąt !
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!