poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Małe formy ...

Lubię mapki, szkice według, których trzeba coś przygotować. Ale czasami zrobię coś bez tego...
Przykład




Kartki bardzo małe jak dla mnie, proste w formie, czytelne, bez dużej ilości dodatków.
Użyte materiały to papiery z Galerii Papieru oraz wykrojniki: Spellbinders, Memory Box, Marianne Design, dziurkacze Marthy Stewart.

A przy okazji chciałam zaprosić na mini wywiad ze mną ;)  Heh, gwiazdą nie jestem, ale z przyjemnością odpowiedziałam na kilka pytań na temat 'mojego mapkowania'  - serdecznie zapraszam na blog craftypant'ek.

Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad  :* 
Słońca mi potrzeba, a Wam?!

18 komentarzy:

  1. śliczne karteczki:)
    A wywiadu gratuluję:) Ciekawy:) I z pewnością pomocny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i gustowne karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wygląda
    a co to takiego ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste w swojej formie, ale efekt piękny - wspaniałe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, estetyczne- bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne... zwłaszcza ta z maczkiem... i jaki fajny kształt kartki taki ściśnięty paskiem prostokącik albo na diecie... Chciałabym w przeddzień złożyć serdeczne życzenia urodzinowe - przede wszystkim ogrom radości życia, a reszta to już tylko zależy od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudlis, najserdeczniejsze życzenia urodzinowe! niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, te scrapowe i nie tylko... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenia niech się spełnią, a plany zrealizują!
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  12. W dniu urodzin serdeczne życzenia! Spełnienia marzeń i pragnień, uśmiechu i słońca każdego dnia. I permanentnej weny twórczej :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Te maczki są boskie!! Co to za wykrojnik??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!