piątek, 20 kwietnia 2012

Kwietniowy wianek czyli metalmania

Skoro dzisiaj 20 kwiecień to kolejna odsłona wiankowa.
Takie inspirujące foto było:

 I takie wytyczne:
 Metalmania, recycling, złom tak to można określić.
W naszym wianku trzeba!!! użyć 80% metalu, czyli jakieś zębatki, podkładki, łańcuchy,  śrubki, zakrętki, mogą być metalowe ćwieki, nity itd.
Można wianek 'potraktować' jakimiś mediami (farby, preparaty itp.)
Nie używamy elementów 'metalopodobnych'
Pozostałe 20% to elementy łączące ten wianek, drobne dodatki itp.
Jest jeszcze jedno zadanie, które do tego trzeba zrobić - każda przygotuje listę użytych metalowych części, którą opublikuje wraz ze zdjęciem gotowego wianka.


No to zaczynam od listy użytych produktów:
pudełko po pysznych landrynkach z Lidla,
kawałek drutu,
podkładki pod śruby (od męża z szafki),
drobne zębatki ze starego zegarka,
mikrokulki,
metalowe literki,
metalowe elementy biżuterii (w kształcie łezki, perełki)
no i nie metalowe elementy to przeźroczyste łezki, kropelki akrylowe,
Początek wyglądał tak:

 Potem przyszedł czas na naklejanie (widać co użyłam):
Teraz trzeba było nadać temu jakich charakter, więc po raz pierwszy pobawiłam się mgiełkami, tuszem alkoholowym,  a rezultat jest taki:

Ogólnie jestem zadowolona, ale widać 'niedoróbki' ...no cóż -człowiek uczy się całe życie :)))
Teraz idę podziwiać prace dziewczyn, jestem ciekawa jakie produkty użyły i jak wyglądają metalowe wianki.





Dzisiaj jeszcze tutaj będę po 22.00 ogłoszenie wyników Candy - zapraszam :*

14 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo kunsztownie, tak biżuteryjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne - w szoku jestem - co można zrobić z metalu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podejście do tematu!
    Świetny charakter nadałaś tej puszeczce!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt uzyskałaś! Bardzo mi się podoba, pudełeczko w sam raz na jakieś skarby

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite efekty medialne... i pomysł materiałoznawstwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, gdy nasze wiankowe "dzieła" mają praktyczne zastosowanie ;) Bardzo podoba mi się Twoje pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  7. no to zaliczone ! uff było ciężko jak .. ale widzę że można było wyjść z twarzą z tego wyzwania ;)) Twoja puszka na śrubki dla męża oczywiście ?? ;))podoba mi się mgiełkowy efekt !

    OdpowiedzUsuń
  8. ale swietne wianki tworzycie, gratuluję Tobie pomysłu udzialu w tak inspirujacych i na swój sposób trudnych wyzwaniach wiankowych !

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi efekt końcowy! A nie będąc tylko "sztuką dla sztuki" będzie Ci przypominał o fajnym roku z wiankami;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowe pudełeczko wyszło!!! Bajeczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam !!! wyszło po prostu bosko !

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny! świetnie dobrałaś media i kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!