poniedziałek, 2 kwietnia 2012

I mamy już kwiecień

A pogoda nas nie rozpieszcza. Bo wiadomo - kwiecień, plecień to przeplata...
Święta już za pasem, potem długi majowy weekend, matura (w tym roku mojej córki), dzień matki...czas leci nieubłaganie.
Więc, aby nie być do tyłu - rozpoczynam u siebie sezon na kartki z okazji Dnia Matki.
Wykonana została do szkicu Unscripted Sketches #152


Nowy miesiąc przyniósł mi miłą niespodziankę :)))
Zostałam 'przygarnięta' do zacnego grona projektantek Stempell & Kartoon, wraz z  Tores Dziwolonk'iem.
 a prezentowana wyżej kartka zawiera piękną ramkę, którą można kupić w tym właśnie sklepie.
Na dzisiaj to wszystko, zmykam bo już prawie pierwsza w nocy.
Pozdrawiam Was ciepło, mam nadzieję, że wkrótce wróci do nas prawdziwa wiosna.
Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad :*

7 komentarzy:

  1. piękna i eleganck kartka, mapka daje duże pole do popisu

    OdpowiedzUsuń
  2. to juz ten czas, że kartki na dzień matki zaczynamy ???? ;-)
    chyba jestem do tyłu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną karteczkę wykonałaś! Ostatnio też myślałam o kartkach na dzień mamy i chyba czas coś poczynić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jak zawsze :)
    Gratuluję nowych wyzwań..

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!!! :) Piekne kwiaty i kolory !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, świetnie zinterpretowałaś mapkę :)
    Gratuluję nowego DT :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, w cudnych kolorach:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!