niedziela, 15 kwietnia 2012

Good luck!

Z takim napisem zrobiłam kartkę na wyzwanie Unscripted Sketches#154. 

Użyłam bardzo 'starych' papierów z I lowe SCRAP. Do tej pory czuję pewien sentyment do nich.
Kartka przygotowana według tej mapki:
Tym razem szkic wykorzystałam dosłownie. Prosty, czytelny był dla mnie.
Na blogu Unscripted Sketches wiele zmian, nowy wygląd, nowe projektantki. Jeszcze w planie jest kilka zmian,  nowości, a ja się żegnam z blogiem i wyzwaniami jako Design Team.
Od roku bawiłam się w towarzystwie wspaniałych dziewczyn, inspirując siebie i innych.
Będzie mi tego brakować, ale z pewnością w miarę możliwości wezmę udział w wyzwaniach.
Teraz czekają mnie inne obowiązki.
Przy okazji gratuluję dziewczynom Kasi i Monii za piękne prace i wyróżnienia :)))
Dawno nie pokazywałam moich 'pomocników'...dzisiaj tylko jeden, właśnie uciął sobie małą drzemkę wśród wstążeczek (zabrałam się za kolorystyczne porządki)
Dziękuję za odwiedziny, miłe słowa i wzorem mojego rudzielca zmykam do łóżka.
A jutro życzę Wam i sobie więcej słońca :*

7 komentarzy:

  1. śliczna karetczka..co prawda nie lubię różu ale w Twoim wykonaniu świetnie wyglada:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka!!! pomocniki rewelacja!!! tulam go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka -jak zwykle Twoje- świetna i wysmakowana, ale Rudy jest i tak THE BEST! Tysiąc głasków dla niego ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna karteczka :)
    Dziękuję, cieszę się, że moja kartka podobała się projektantkom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Blog Twój jest cudowny ale najbardziej przykuł moją uwagę Twój kot. Miałam identycznego - wabił sie Rudy. Juz dwa lata mija jak odszedł na druga stronę tęczy...
    Pozdrawiam Cię serdecznie!!! Chasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!