piątek, 6 kwietnia 2012

For Your Inspiration # 27

Hello everyone.
Time for a new challenge. Here is the inspired photo FYI


I missed my idea for a card.
It was difficult to choose the right color. This is my card.
Please stop by and visit the rest of the FYI Design Team. Have a great day!

 Witam, kolejne wyzwanie z inspirującą fotografią na FYI
Dziewczyny stworzyły piękne prace. A ja przygotowałam małą, skromną kartę.  Zawsze mam problem z doborem papierów i kolorów. Trochę się zastanawiałam zanim wybrałam ten układ. Zapraszam do zobaczenia co przygotowały pozostałe dziewczyny z DT.


Pozdrawiam ciepło, spokojnej nocy.

6 komentarzy:

  1. Beautiful card! I love the colors, even if you don't think you got close enough. :)

    Hugs!
    Steph

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a pretty card, Rudlis! I really like how you used the little bit of black and yellow so subtly in the corner. The image is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka!
    Ja, paradoksalnie, zawsze mam największy problem ze zrobieniem właśnie "prostej" kartki;-) Tym bardziej podziwiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna a ten stempel jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card! I love the unique shape and the little notch cut out.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!