poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Dla mam

Jak Wasze samopoczucie po świętach? Mam nadzieję, że odpoczywałyście w gronie najbliższych...
Ja trochę 'przejadłam' się w niedzielę, za to dzisiaj powoli minimalizuję swoje posiłki...
A kraftowo nic, nic nie zrobiłam. No może za wyjątkiem przeglądania różnych blogów.
Do pokazania mam parę prac, które przygotowałam przed świętami:


 
Musiałam przecież wypróbować nowe przydasie, (też tak pewnie macie?)
Tutaj wykorzystałam folder do embossingu z motylami, którego szukałam w zagranicznych sklepach przez cały tydzień. Albo był niedostępny, albo w takiej cenie, że szkoda mi było pieniędzy. W końcu udało się go upolować na ebayu.


Trzy kolejne prace wykonane są z wykorzystaniem nowych papierów "Lekcja miłości". 
Papiery są świetne same w sobie, więc nie potrzebują wiele dodatków, w moich kartkach wykorzystałam odrobinę wykrojnikowym elementów: Spellbinders, Memory Box, Cheery Lynn Design, Marianne Design.
 No, i na koniec odrobina obrazków retro w połączeniu z "Lekcją miłości"
oraz wykrojnikami Spellbinders.
Pozdrawiam Was ciepło, dziękuję za życzenia świąteczne :***
Życzę miłego, spokojnego wieczoru.

8 komentarzy:

  1. Och! To już pora na kartki na Dzień Mamy. Cudne są! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    PS Zapraszam do mnie na maleńkie Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. odrobina twoich wykrojników jest oszałamiająca! białe kartki jak zawsze u Ciebie są naj naj :) a niebieska to wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki! Faktycznie elementy z wykrojników jako główne dodatki sprawdzają się rewelacyjnie.
    Tak, Święta, Święta i już po, lada dzień Dzień Matki...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki, w każdej jest coś warte uwagi, ale te ostatnie mnie zachwyciły- przepiękne - zwłaszcza te ażurowe wykończenie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przed świętami zakupy zrobiłam, dotarły w wielkim tygodniu, ale nie ruszyłam ich niestty, a cały czas o nich myślę ;o))) I tez kupiłam lekcję miłośc!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie, co do jednej. Folder - cudeńko. A ramka w kartce zielonej i niebieskiej to jakiś wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystko to wykrojniki. Z reguły to Spellbindersy.

      Usuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!