czwartek, 22 marca 2012

PHOTO INSPIRATION Crafty Creations Challenge

Na blogu Crafty Creations Challenge od wczoraj jest słodka inspiracja w postaci tej fotki:

Zauroczyły mnie babeczki, kolorowy baner - więc przygotowałam taką kartkę:


może kolorystycznie odbiega od inspirującego zdjęcia, ale 'sens' zachowałam :)
Zapraszam do inspirowania się i wzięcia udziału w zabawie na blogu Crafty Creations Challenges
                                                     Nasz sponsor w tym tygodniu
OUR FABULOUS SPONSOR THIS WEEK IS 

IN2STAMPS!!
Spokojnej nocy życzę :*

7 komentarzy:

  1. Oh, I love the different lengths of ribbon banners - what a great idea!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, super i inspiracja i Twoja kartka. Podoba mi się! I jak super baner zrobiony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :)
    Ja już się skusiłam hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała kartka -piękna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska jest ta babeczkowa kartka! Bardzo podoba mi się pomysł na schodkową girlandę;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Super pomysł na banerek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!