niedziela, 11 marca 2012

Papiery się tnie..

różne na dodatek :)
Ale od początku. Paczka z 'Lekcją miłości' dotarła do mnie jakiś czas temu, a dopiero w tym tygodniu pierwszą kartkę z nich zrobiłam.
Przygotowana została do nowego szkicu Unscripted Sketches
Ogromnie się cieszę, że wiele twórczych dziewczyn przyłączyło się do zabawy na Unscripted Sketches.
A jeszcze bardziej się cieszę, gdy prace zostaną wyróżnione - jak obecnie piękna kartka krystynas.
                                                                 GRATULUJĘ!
I jeszcze raz przypominam, wstawiajcie proszę prace na wyzwanie US do piątku, bo w tym dniu odbywa się wybór TOP3.

No i pocięłam jeszcze cudny, cudny papier autorstwa Agnieszki Anny 'One Moment In Time'
aby ozdobić exploding box - 6 cm... mini :)


 z czekoladowymi jajkami:
i tyle pocięłam :)

Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad. 
Życzę twórczego i pogodnego tygodnia.

18 komentarzy:

  1. oh, obie prace cudowne, nie wiem która lepsza... karteczka jest zachwycająca, pudełko pełne marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne obie prace, ale pudełeczko cudo!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba pierwsza karteczka. z pewnością z uwagi na to, że zielony to mój ulubiony kolor:)) ale podoba mi się też jej elegancja i minimalizm. piękna jest

    OdpowiedzUsuń
  4. same śliczności u Ciebie:))) super pomysł z jajcami w pudełku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna, a exploding box piękny i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna kartka!!! Super kolorki, zwłaszcza na dziś - bardzo mglisty poranek u mnie!
    A pudełeczko.... istne cudo!!! Takie maleństwo a ile szczególików!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne :) ten box jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodka niespodzianka, taka mała rzecz a cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczniutko tu :) kartka pomysłowa tak nie wiele trzeba aby było cudownie :) a pudełeczko mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka piękna, jednak to pudełko mnie dzisiaj zauroczyło -cudnie je zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. YOur card and box are simply beautiful! I love them both! very feminine, very beautiful, and very shabby! Love the colors, love the papers.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w tym co robisz! Niesamowite :) Będę śledziła na bieżąco!


    I zapraszam gorąco do wzięcia udziału w konkursie http://more-fasion.blogspot.com/2012/03/marcowy-k-mag.html ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dawno mnie u Ciebie nie było:) i to był ogromny błąd! Obłędnie przecudne pudełeczko w lekkiej, wiosennej kolorystyce! mniam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!