czwartek, 15 marca 2012

For Your Inspiration #26

Welcome to the new challenge For Your Inspiration.
Please see what a beautiful photo.


It reminds me of an oriental garden.
Long thought of interpretation, I had some ideas.
In the end I made a simple card.





Welcome to the 'For Your Inspiration', where you can see beautiful  cards DT. Thanks for stopping by!

Witam,
dzisiaj chciałam zaprosić do kolejnej zabawy w interpretację zdjęcia. Na blogu For Your Inspiration dziewczyny przygotowały piękne prace. 
Mnie inspirująca fotografia kojarzy się z orientalnymi ogrodami. Długo zastanawiałam się nad moją kartką. Było kilka pomysłów, a w końcu 'przemówił' u mnie minimalizm...

Taką pokręconą mam naturę :)
 Pozdrawiam i cieszę się z pierwszych oznak wiosny, a Wy?

6 komentarzy:

  1. Fabulous card Rudis! Love the stamp!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is wonderful! I love the swirl of flowers!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje "inspirowane" kartki! Choć przyznam, że spodziewałam się wiecej koloru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the simplicity of your design Rudlis - the touch of red on those beautiful swirls is fabulous.
    Sylvia x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful card! I love your simple interpretation. The twine is a great touch.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!