piątek, 16 marca 2012

Creme de la Creme - once more

I wanted to demonstrate some more work done with the collection 'Creme de la Creme'
I hope you find some inspiration. 


Na sklepowych półkach ponownie zagościł cudny zestaw kitowy 'Creme de la Creme'.
A co można z  niego wyczarować? Zapraszam na blog z inspiracjami, gdzie dziewczyny pokazały swoje przepiękne prace.
Tutaj tylko mój niewielki wkład:

romantyczny, kobiecy 'zmaltretowany' dom
 

paryski mini album - kolorowe zdjęcia idealnie zgrały się z kolorytem 'Creme de la Creme'
w końcu zmobilizowałam się do zrobienia pierwszego albumu z pobytu w Paryżu

 'królewski' notes 
A prace powstały m.in. z tego zestawu:
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam 'zaglądających', a dla pozostawiających ślad przesyłam buziaki:* 
Miłego dnia życzę, u mnie od rana piękne słonko...nanana ...

9 komentarzy:

  1. Cudowne prace :) ten dom jest niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie lubię takie domki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe prace, najbardziej zachwycił mnie domek:) - cudny

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, domek fantastyczny, wspaniale lekki i kobiecy zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne prace, album rewelacyjny a domek po prostu zapiera dech!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe prace! obie są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!