piątek, 9 marca 2012

C for Celebrate St. Patrick's Day OR Good Luck!

Co dwa tygodnie również w piątki na Alphabet Challenge ukazuje się nowe wyzwanie. Dzisiaj w głównej roli literka 'C'. Dziewczyny podały temat >świętujemy Dzień Św. Patryka< lub życzymy >Powodzenia<.
Ja wybrałam drugą wersję. Przygotowałam kartkę dla osoby, która już wkrótce przystąpi do ważnego egzaminu.
 Mam nadzieję, że karteczka przypadnie do gustu i przyniesie szczęście.
Użyłam:
stempel z zestawu Kindness Set
kwiaty z Wild Orchid Crafts oraz z giełdy kwiatowej w Tychach.

Dziękuję za odwiedziny.
Spokojnej nocy życzę.

12 komentarzy:

  1. Cudowna kartka!! Te papiery same w sobie są genialne, ale Ty wyczarowujesz z nich prawdziwe cudeńka. Niezwykle elegancka, a zarazem taka delikatna i subtelna kartka, coś pięknego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja tam widzę "rosę" na kwiatkach? Pięknie to wygląda, zresztą jak cała kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень нежно и романтично)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka!
    Bardzo podoba mi się kompozycja oraz cudnie ukwiecona rameczka :).

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie taka karteczka przypadłaby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno przyniesie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co po prostu wspaniały karty! Uwielbiam "Etykieta" w centrum kadrowania te piękne kwiaty! Po prostu wspaniały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!