poniedziałek, 20 lutego 2012

Wianki, wianki wiję...

Dzisiaj 20 luty!  No to mamy kolejną odsłonę naszej wiankowej grupy :)
A zadanie było takie:
SŁODKIE!
Trzeba przygotować wianek inspirując się tą fotką, kształt wianka nie może być kołem, ani owalem!
Nie wolno używać w wianku koloru brązowego, ani ecru. I to wszystko! Proste, prawda?!
 A tak przebiegała praca u mnie:
  • dobór kolorów
  • porównanie
 

  • gotowe (ale nie jestem nim zachwycona-miałam inną wizję)
  • a teraz zapraszam na blogu dziewczyn - one stworzyły piękne prace:  
                                                                                 i ja.

W lutowej edycji z mojej strony to wszystko, idę podziwiać prace dziewczyn :*



15 komentarzy:

  1. Mikrokulki mnie zachwyciły :)
    O tym nie pomyślałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostrzegłam subtelną nutkę tęczy... w środkach kwiatów i kształt serca chyba udzielił nam się po walentynkach...

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie za taki gustowny minimalizm lubię Twoje prace;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziękowania prosto z serca:) Delikatny, ale trafiający w sedno!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wymyśliłyście! te wiankowe rameczki bardzo mi przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłyście fantastyczne wianki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że też się nawycinałaś !serce chodziło mi długo po głowie.. w twoim widać tęsknotę za wiosną :)ale byłam przekonana że zobaczę tu motyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki wiosenny klimat! Lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tam ''nie jestem zachwycona"!!! Fajniusi jest! Ja już obiecuję że odgapie pomysł ;) Czekam na nowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!