czwartek, 9 lutego 2012

Swirly whirly czyli nowe wyzwanie CCCW#156

Zawijaskowe obrazki, stempelki są tematem nowego wyzwania na Crafty Creations Challenges. 
Mnie przypadła śliczna zawijaskowa uliczka z małymi domkami, drobnymi ptaszkami. Najpierw zabrałam się za kolorowanie tych maleństw, ale zrezygnowałam. Nie mam ręki do tego ;P
Przygotowałam kartkę, ale nie pokolorowałam digi stempelka. Mam nadzieję, że dziewczyny z Design Teamu mi wybaczą :)
Zapraszam do udziału w zabawie, do wygrania są digi stempelki Hope Jacare.
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. I think this image works just fine in black and white, especially when it's framed so nicely!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutka! Tez kocham zawijaski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, a astempelek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka bardzo wesoła, nie przeszkadza stempelkowi, że nie pokolorowany - świetnie go zaaranżowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka fajne i stempelek tez ciekawy- oj chyba tez bym nie kolorowała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Really lovely combination with the b&w image! Cheers Claire x

    OdpowiedzUsuń
  7. Irena, what an original way to make your card. No coloring, I find it beautiful and daring. I just love the die you used to frame it. :)Peggy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!