niedziela, 26 lutego 2012

Serdeczności

Oto moja spóźniona kartka tzn. na wyzwanie DT Unscripted Sketches była wystawiona na czas, jedynie tutaj z opóźnieniem wstawiam.

W tym tygodniu obowiązuje taki szkic:
długo zastanawiałam się nad tą mapką, bo nic nie mogłam wykombinować.
W końcu odwróciłam ją i powstała taka kartka:
W dalszym ciągu jestem w temacie łączenia różnych papierów z UHK Gallery.
 Na razie odpuściłam sobie ten zestaw, bo powoli zaczynam kartkowanie świąteczne.
Dziękuję za odwiedziny, przypominam o zabawie na Digi Scrap oraz Our Creative Corner.
Życzę Wam spokojnej nocy oraz słonecznego całego tygodnia - oby szybko 'zleciał', bo dla mnie będzie bardzo pracowity :)

No i jeszcze jedno - moja (nie tylko moja) serdeczna prośba -  dziewczyny usuńcie opcję weryfikacji obrazkowej! Bloger zmienił ustawienia i obecnie mamy bardzo nieczytelne wyrazy. Jest to szczególnie uciążliwe gdy ma się wpisywać komentarze na kilkunastu, kilkudziesięciu blogach. Proponuję ustawić na moderowanie komentarzy jeśli nie chcecie spamu.
Z góry dziękuję!

8 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna i ładnie zinterpretowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta karteczka :) zawsze podziwiam Twoje prace
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo piękna i urocza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!