piątek, 10 lutego 2012

Rozpoczynamy alfabet

od początku czyli dzisiaj literka 'A' for Animal Antics. W wolnym tłumaczeniu wybryki zwierząt.
Moja kartka jest z krokodylem, który wybiera się na urodziny ;P
Trudno kolejny raz się tłumaczyć, że nie mam ręki do kolorowania obrazków ...
aby trochę wzbogacić kartkę wycięłam okienko wykrojnikiem Spellbinders Labels Eighteen, a następnie dodałam trochę roślinności z wykorzystaniem  wykrojników z serii Marianne Dies o tych.
W tle widać papiery z zestawu Babie Lato,
użyłam też embossingu, którego nie widać.
A jakie prace wykonały dziewczyny z DT Alphabet Challenge Blog można zobaczyć tu i zapraszam do przyłączenia się.

A to moje prywatne zwierzęta i ich wybryki :)))
Kto powiedział, że koty nie lubią łazienki ....
Poobiednia drzemka w słońcu i dziwne pozy :)
  Negro jako internauta:

Dzisiaj też u nas słońce świeci, zaraz lepiej się robi człowiekowi na duszy.
Dziękuję za miłe słowa pod wczorajszym postem z "chandrową" twórczością :*

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się karteczka z krokodylkiem. Pozy twoich kociaków rozbawiły mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,

    tu tinka bardzo dziekuje za wizyte na moim blogu i mily komentarz.Kartka z krokodylem jest slodka.
    Twoje Koty to niezle trzpioty ;) ja mam psa i on tez potrafi niezle nas rozbawic. Pozdrawiam i do uslyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka :)
    a kotki urocze i bardzo rozczulające.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka karteczka! Ja tez nie rozumiem dlaczego wszystkie kartki muszą być z kolorowanymi obrazkami....
    A moje koty też uwielbiają łazienkę, choć raczej wolą wannę od uywalki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, zabawna karteczka, a koty słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka,właśnie to niepokolorowanie obrazka dodaje jej bardzo dużo uroku!
    Kociaki słodziachne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna kartka, ale ... ja uwielbiam koty, więc wybacz ale mocniej nad tymi Twoimi ślicznotkami zapiałam:)
    ten czarny bardzo do mojej Fiski podobny:) ona też lubi łazienkę, zwłaszcza teraz zimą, bo na pralce jest słoneczne stanowisko:) poluję na jedno ujęcie w łazience, ale jakoś nie mam farta:( po laptopie Fiska też lubi deptac:)
    i rudziak też cudny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka cudna. Pozdrowienia dla futrzaków ode mnie i mojego sierściucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your card is fantastic Rudlis and your cats are so cute too!

    Sheena
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!