środa, 22 lutego 2012

Niezwykłe kartki czyli Fancy Folds

Kartki bramy, schodkowe, sztalugowe takie właśnie kartki są tematem nowego wyzwania na blogu Crafty Creations Challenges#158 Fancy Folds.
Z tej okazji przygotowałam prostą sztalugową kartkę z wywiniętym trójkątem.
Całość w delikatnych kolorach z wykorzystaniem papierów Galerii Papieru, wykrojnik serwetkowy Cheery Lynn, digi stempelek Robyn's Fetish Digital Stamps sponsora w tym tygodniu.

Oczywiście moja nie jest znowu taka niezwykła, ale mam nadzieję, że Wasze piękne prace zgłosicie na wyzwanie "fancy folds". Czekamy na Was do następnego wtorku tu.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

10 komentarzy:

  1. świetna- chyba pójdę sobie zrobić kawusie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, a ja myślałam, że to piwo :D i się zastanawiałam, co te kuleczki robią w pianie ;) tak czy siak jest super i nasunęła mi pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fun variation on an easel card -- love this!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fun fold and a fun card! I really like how the cup looks like it is sitting on the doily. You are so creative! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really lovely card - great fold. I especially love the added pearls in the froth! Cheers Claire x

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your pretty card. This fold is one I never tried, but you inspired me to try it out soon. Beautiful colours and design. :)Peggy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!