czwartek, 16 lutego 2012

Niewielka zmiana

Bo kolory bez zmian. Jestem ostatnio monotematyczna jeśli chodzi o dobór kolorów i papierów w pracach.
Ten duet od jakiegoś czasu gości u mnie:
z niewielkim dodatkiem tego papieru, z którego wykorzystuję jedynie skrawki
Dzisiejsza kartka ma jeszcze dodatkowo moją ulubioną ramkę, kwiat, wykrojniki Marianne Design.
Falbanka na kartce to dziurkacz Marthy Stewart oraz stemple borderowe. 
 A całość starałam się dopasować do szkicu z Card Patterns Sketch 152
Z góry zaznaczam, że mam jeszcze kilka kartek w tym zestawie kolorystycznym przygotowane :)  

*****
A jutro 17 luty, czyli kolejna zabawa na blogu Waltzingmouse Stamps / Tomorrow Blog Party - Every 17th
 
Current theme: SPRING
czyli nie tylko my czekamy na wiosnę. 
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam ciepło.

15 komentarzy:

  1. piękna! chyba mnie zainspirowałaś :)
    tak! Muszę zrobić jakąś romantyczną kartkę z uhakowych :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. istna słodycz:) Przepiękna w lekkim, romantycznym klimacie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne papiery i cudnie je wykorzystujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juhu!!!!!
    Nie krępuj się doślę, jak trzeba :P

    Superrrr :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory przepięknie zestawione i sama karteczka przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie pasują do siebie te kolory! Całość wygląda tak lekko i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw kolorostyczny cudny, az chce sie go miec :->

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i romantyczna, a zestawienie kolorów cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kartka!!! zestawienie kolorystyczne idealne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. bo to piękne kolory są i jak widać piękne karteczki z nich powstają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card! It looks very romantic. Lovely colours. Thank you for playing along at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!