sobota, 4 lutego 2012

New sketch on US #144

Hi, again
 As always on Saturday comes Unscripted Sketch. 
That's the new sketch for you 
and my card:
I would invite you on blog Unscripted Sketches to see works of other girls.

Perfect Sentiments Missing a button Challenge.
Needed to put a Missing You sentiment-and the twist-with buttons
I have both requirements covered. 
Thanks for visiting!

Witam ponownie.
Sobota tradycyjnie u mnie związana ze szkicami na blogu Unscripted Sketches. 
Tym razem kartkę przygotowałam na czas! W ubiegłym tygodniu nie wyrobiłam się i post "poszedł" bez mojej karteluchy :(
Wstawiłam fotki, ale widzę, że na każdej papiery mają inny odcień. 
Do pracy użyłam papierów z ILS, łącząc ze sobą lawendę i miętę. Dodałam kwiatek i guzik, trochę sznurka oraz czarne perełki. 
Wyszło tak:
  
W poprzednim wyzwaniu US wyróżnienie otrzymała m. in.  Madziarka -  gratuluję, 
Twoja minimalistyczna kartka jest piękna :)  

Mam też prośbę do wszystkich dziewczyn, które biorą udział w wyzwaniach na US - starajcie się wstawiać kartki do piątku do godz. 12.00.
Po tej godzinie najczęściej jest wybór trzech najlepszych prac. Niejednokrotnie piękne i ciekawe kartki są za późno wstawiane i nie są brane pod uwagę w wyborze.   A szkoda!

Na koniec chciałam podzielić się z Wami miłą informacją, 
od marca na jakiś czas inspirować będę tu :)
 
Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam ciepło życząc spokojnej nocy:*

14 komentarzy:

  1. no gratulejszyn:)))
    dziękuję za odwiedziny u mnie, jasne, że miło będzie znów się z tobą zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty card! I love the soft, pastel colors you used. :) Thanks for joining us this week at The Perfect Sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty card..love the distressed edges/stitching and the colors you used..very shabby chic. Thanks for joining us at the Perfect Sentiment : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :)
    Kartka piękna, wspaniałe kolory.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Piękne kolory.
    Dziękuję za info odnośnie US :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolory!Ciekawie zinterpretowana mapka!

    OdpowiedzUsuń
  7. what a great card thanks for joining us at the perfect sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  8. This is quite lovely and I love the soft color palette. Thanks for joining us at The Perfect Sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lavender is one of my favorite colors to work with. You did a great job. Thanks for joining us at Perfect Sentiments

    OdpowiedzUsuń
  10. Very pretty. Love the soft color and you did a great job on your sketch. Thanks for playing along at Perfect Sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  11. i love the different layers you have on this elegant card! Great details! Thanks for joining us at the Perfect Sentiment!

    OdpowiedzUsuń
  12. love the chevron stripes and great color combo. Thanks for playing along with the Perfect Sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiero dzisiaj zajrzałam na tego posta. dziękuję za miłe słowa. szkoda, że wcześniej nie przeczytałam, o tym żeby do 12tej zamieszczać ... bo ja zazwyczaj na ostatnią chwilę. no cóż :) teraz już wiem :)) chciałam powiedzieć jeszcze, że to Twoje kartki są przepiękne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!