niedziela, 19 lutego 2012

Motyle / Butterflies

Jeszcze chłodno, mokro, śnieżnie więc by wypędzić taką aurę zrobiłam kartkę z motylkami.
Okazjonalnie może być na Dzień Matki.

W miętowym wydaniu z pięknych papierów ILS,
z wykrojnikami, stempelkami.  
W całości wygląda tak:

Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:
Papercraft Star: Challenge 84 Butterflies
i Perfect Sentiments Challenge - PSC19 Paper-Pierced Holidays and Seasons
no i odkryłam, że mam taki ładny rogowy stempelek -chyba od roku, a użyłam go dzisiaj po raz drugi...

Dziękuję za odwiedziny, za miłe słowa, które pozostawiacie:*
A jutro wieczorem kolejna wiankowa odsłona - jestem ciekawa jakie to niespodzianki przygotowały uczestniczki :)
Spokojnej nocy.

31 komentarzy:

  1. This is beautiful! I love the gems and the two-toned butterflies.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście stempel idealnie wpasował się w kompozycję. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. A very beautiful card. Lovely butterflies

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie chciałam powiedzieć, że piękny ten stempelek! i cała karteczka urocza, no i jak zwykle elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka:) Stempelek jest piękny:) Ja mam w swoich zasobach wiele takich, których JESZCZE nie użyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka:) Stempelek rogowy fajny :) Ja bym go częściej używała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna... taka lekka i zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE, LOVE, LOVE! The butterflies are beautiful! Thanks for sharing this wonderful card with us at The Perefect Sentiment!

    Jessi
    Become a follower for a chance to win Spellbinders!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous card Rudlis! Those butterflies are gorgeous and love the blinged flourish!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely! The jewels on the butterfly trail are so pretty and the soft aqua color is beautiful. :-) Thanks so much for joining us this week at Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, taka delikatna i ulotna...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka, skromna, a taka piękna. Stempel pasuje idealnie, też lubię takie odkrycia zapomnianych przydasi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna i taka zwiewna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kompozycja!!! Zachwyciłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna delikatna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous card, Rudlis, I am loving the monochromatic design. Thanks for joining us this week at the Papercraft Star challenge.

    OdpowiedzUsuń
  17. This is exquisite! Your cards are simply beautiful, love them
    Anne
    x

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous card! I love the color scheme and simple design. Thank you so much for sharing this with us over at the Papercraft Star!

    Anitra

    OdpowiedzUsuń
  19. very pretty card thanks for joining us at the perfect sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna, bardzo podobają mi się Twoje projekty, takie w sam raz, nic dodać ni ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. what a gorgeous mother's day card. The butterflies are perfect.

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful! thanks for joining us at Perfect Sentiments.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rudlis, this is gorgeous! I just love all of the wonderful details you have added. The dimension of the butterflies is so pretty! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You did a fabulous card from the inspiration photo! The butterflies flying off the card is great. the colors you used are perfect! Great job!

    OdpowiedzUsuń
  25. This was really beautiful! Lovely design and colours.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!