piątek, 10 lutego 2012

Misiaczki dla...

Tak jak pisałam, dzisiaj poleci plik do osoby, która została wylosowana ...

Ale od początku. Dziękuję za miłe słowa pod misiowymi bajecznikami :*
Komentarzy jest więcej, ale chętnych na misiaki wpisało się 18 dziewczyn.
Oto lista według kolejności komentarza:

1.       Margo
2.       Dagala
3.         Bewix
4.       Aleksandra
5.       CarmenAlice
6.       Kasia
7.      Lilavati
8.       Zancia
9.       BellaArt
10   Skimmia
11   Barbara
12   Anja
13   Ludeczka
14   Sylwia-eR
15   Aśko
16    Lakuna
17   Martenka
18   Justysias7000
Mamy 18 osób. Maszyna losująca u mnie to jak zawsze RANDOM.ORG
.


i wszystko wiadomo - proszę o adres mailowy Anje :)))
Gratuluję:*

8 komentarzy:

  1. Gratuluje i baaaaardzo żałuje,że nie zauważyłam wcześniej tych cudnych misiów;) Taka okazja...ech:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hip, hip - hura!!!
    Cudne te misie!
    Dziękuje bardzo!

    anja-de małpa o2 kropka pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję jeszcze raz - już wysyłam :)
    Daj znać, że trafiły do Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anja - gratuluję :) Fajnie, ze szczęście było już tak blisko mnie ;)Teraz będę czekała co z misiaczków stworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rudlis, dziękuję! Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!