niedziela, 19 lutego 2012

Kolejny raz ten sam zestaw kolorystyczny

Witam,

mam nadzieję, że Wam się nie znudził, bo mnie wciągnął. Dzisiejsza kartka przygotowana została według wczorajszej mapki na Unscripted Sketches.
Oprócz wykonania kartki według podanego szkicu należy jeszcze umieścić "szycie" czyli może być maszynowe, ręczne, nawet przyszycie guzika jest zaliczane :) Zapraszam do udziału w wyzwaniu.
Piękny cytat pochodzi od jolagg :)  Ma o wiele więcej na swoim blogu digi napisów- polecam.
Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad i życzę miłego popołudnia, a wieczorem znów zapraszam.

13 komentarzy:

  1. I jak tu nie dzielić się tymi napisami z innymi. Takie zdolne rączki z nich korzystają. Dla mnie to po prostu ogromna radość widzieć jak te napisy są w użyciu.
    Dziękuje za całego serduszka! cmok, cmok!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna kartka! ostatnie Twoje prace zachwycają skromnością wyrazu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, kolory pasują do siebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo mi się podoba! I ta sentencja...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, pięknie wyeksponowałaś sentencję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great card and such beautiful colours
    x catherine

    OdpowiedzUsuń
  7. so beautiful I love it!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna... aż musiałam skomentować. Bardzo urzekło mnie to połączenie barw i.... całe wykonanie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw kolorystyczne jest idealny, z resztą cała karteczka taka jest:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!