poniedziałek, 13 lutego 2012

Chwila dla dwojga

Taki temat od dzisiaj gości na blogu UHK Gallery Inspiracje.
Temat podany był wcześniej, do ostatniego momentu nie miałam pomysłu, więc zmieniłam na chwile dla nas. Przygotowałam 'ubranko' na drobiazgi, które wkrótce wykorzystam wraz z mężem (tylko proszę bez skojarzeń)
Zewnętrznie prezentuje się tak:
czyli podobnie do tego, ale tym razem zamiast wstążki do wiązania użyłam sznurka, bo to przecież dla mężczyzny. Łatwiej będzie mu odczepić sznurek niż odwiązywać wstążeczki.
Po otwarciu całości mamy taki widok
czyli wszystko wiadomo: bilety na koncert Myslovitz (wraz z małym tagiem), a na dodatek dwie saszetki z herbatkami. Na wszelki wypadek podpisałam je, która dla kogo (każdy z nas lubi inny rodzaj herbaty, ja nie przepadam za zieloną herbatą, mąż tak)


Skoro pokazałam jak ubranko wygląda w środku (na jego lewej ściance jest miejsce przygotowane na specjalną dedykację:), teraz czas na zewnętrzną część
czyli nic specjalnego. I jeszcze w skrócie całość

Powoli zbliżamy się do końca, czas na materiałoznawstwo:
Na dzisiaj to wszystko. Dziękuję, że wytrzymaliście do końca.
Zmykam, aby celebrować chwile we dwoje, czego i Wam życzę.
Dbajmy o naszych najbliższych nie tylko z okazji walentynek:* 
Dobranoc.

20 komentarzy:

  1. Świetne opakowanie dla prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great idea great
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  3. no jak ma być bez skojarzeń ;) skoro na koniec -dobranoc hihi! ja pomyślałam o czekoladzie a tu takie niespodzianki -bilety ,herbatki w pięknych kieszonkach,ach- romantycznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna niespodzianka! Kapitalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna niespodzianka:) I te bilety na Myslovitz....super:) Bardzo ich lubię słuchać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie dla świetnego prezentu:) i ta cudna kolorystyka i dodatki:)Bardzo romantycznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pakiet, całość śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja bardzo pomysłowe opakowanie prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym dostać taki prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. to się nazywa prezencik! świetny pomysł, doskonałe wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko!!!
    Fantastycznie zagospodarowane wnętrze :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rudlis,zostałyśmy wyróżnione w cardabilities!:)) gratuluję! miło mi wisieć tam prawie obok Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really great idea and I love the colours! Hugs, tinka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł na wyjątkowy prezent, i saszetki z herbatkami ... No po prostu genialne, całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne opakowanie, we wspaniałych kolorach :) Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaale przegapiłam ten środek!!!!!!!
    Czadowo to wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny pomysł!!! wspaniale to wykombinowałaś:)) może kiedyś ukradnę ten pomysł:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!