sobota, 11 lutego 2012

Brown Sugar w sobotni wieczór

Witam ponownie. Za oknem znowu mróz, śnieg brrrrrrrrrrrr.
Trzeba było poszukać czegoś na rozgrzewkę, więc sięgnęłam po papiery z kolekcji Brown Sugar.
 Kartkę przygotowałam według nowej mapki na Unscripted Sketches #145, 
nawet mapki nie odwróciłam bo tak wydawała mi się ciekawsza
Piękny cytat to digi stempelek od Jolagg
Fatalne wyszły zdjęcia, więc poprawiłam sobie humor gorącą czekoladą :) 
Zapraszam do wyzwania z mapką Unscirpted Sketches.

I na koniec chwalę się: moja kartka wyróżniona została tu. Bardzo fajne i proste mają wyzwania - polecam:)
Spokojnej i ciepłej nocy życzę:*

6 komentarzy:

  1. Śliczna :)
    podziwiałam już na blogu wyzwaniowym i gratuluję wyróżnienia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowna kartka...
    Cieszy mnie ogromnie, że korzystasz z tych napisów.
    Cmok, cmok...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka cudna, w moich ulubionych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne Twoje karteczki, a zwłaszcza ta ostatnia - mniam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!