wtorek, 10 stycznia 2012

Zapomniane

i niedostępne. Papiery z zestawu "Rivendell's" ILS. U mnie jeszcze jakieś zapasy są, więc od czasu do czasu sięgam po nie.
Miałam ochotę na kartkę walentynkową, ale gdy już była gotowa to stwierdziłam, że może być podarowana również z okazji ślubu czy rocznicy.
Zrobiona według mapki na blogu Romantyczny ILS #Mapka1
 Dodałam odrobinę embossingu na gorąco
oraz napis na kawałku pergaminu co jest wymogiem w wyzwaniu na blogu Perfect Sentiments Challenge#13
Pozdrawiam ciepło i życzę Wam i sobie więcej słońca :*  Mnie od kilku dni głowa boli, więc idę dalej cierpieć.

17 komentarzy:

  1. śliczności, zwłaszcza to serce "w środku" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale faaajna:) ta rameczka i serce....

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie ma wznowień pewnych kolekcji ;/
    a karteczka superancka

    OdpowiedzUsuń
  4. what a great card thanks for joining us at the perfect sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful and brilliant colors!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna i ta kolorystyka, napis na kalce, ramka no po prostu mogę wymieniać każdy element bo tak mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous card! Thanks for joining us at The Perfect Sentiment!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card. I love your added elements and the placement of your heart. Very pretty. Thanks for playing at Perfect Sentiments.

    OdpowiedzUsuń
  9. I love all the details and layers! Thanks for joining us at the Perfect Sentiment!

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful card. Thanks for joining us at The Perfect Sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous card, I love the dimensions the framing gives. Thanks for joining us at the Perfect Sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszła prześlicznie i dziękuję za odwiedzinki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękna, delikatna i elegancka karteczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!