piątek, 13 stycznia 2012

Y for You Can Choose/ Masz wybór

Piątek szczególny dzisiaj, bo trzynasty! Nie należę do osób przesądnych i trzynasty w piątek mi nie przeszkadza, dzień jak inny. Ale dzisiejsze popołudnie miałam spędzić tu, niestety nie dojechałam - od południa mamy prawdziwą zimę za oknem.
Jak co tydzień o tej porze mamy nową zabawę na blogu Alphabet Challenge Blog - tym razem macie "wolną rękę" - zapraszam do linkowania Waszych prace, które powstaną i zostaną zaprezentowane na blogach, galeriach od dzisiaj.
U mnie nietypowa praca - przygotowana też pod wyzwanie Any Black Silhouette image.
Od momentu, gdy po raz pierwszy widziałam piękną kolekcję postaci na blogu Tosh o tutaj
wyszukuję je dla siebie. W dzisiejszej kartce użyłam jednego z nich:
Kolory papierów lekko przekłamane, ale co zrobić gdy pogoda nie sprzyja :)
Kartkę podpięłam pod wyzwanie City Crafter Challenge Blog Week#91 Back to Black 

Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony miły ślad i zmykam na filiżankę aromatycznej herbaty :)

10 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. what a beautiful card and beautiful colors!
    good weekend!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka w delikatnych, pastelowych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka :)
    Te postacie są faktycznie inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, ja też lubię takie rysunki sylwetowe. Są pełne uroku i przywodzą na myśl początki XX wieku, kiedy można było mieć maleńki portret właśnie tego typu. Poszperaj w kufrze swojej babci może się coś takiego uchowało?

    OdpowiedzUsuń
  6. This is adorable ... I love the image you used and the card is just so pretty! ... Many thanks for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, kapitalne zaproszenie na herbatkę:)Zobaczyłam w wyzwaniach na CCCB, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a wonderful card. I just love that image.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful creation! Thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  10. So lovely! Thanks for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!