sobota, 28 stycznia 2012

Walentynkowa nietypowa

Nie ma serc, nie ma czerwonego koloru to dla mnie już nietypowa kartka walentynkowa.
Ale za to mam wyznanie prawie miłosne....
Kolorystyka biało-brązowa, wytłaczane tło, które ledwo co widać (jednak kurs fotografii się przyda {lol!}), sznurek, ćwieki, drobne różyczki, perła, napisy pochodzą z takiego stempla
Kartka wykonana według nowego szkicu na Unscripted Sketches
Pozmieniałam układ i wyszła mi tak:

Pozdrawiam ciepło, u mnie za oknem - 10 stopni mrozu (brrrrrrrr) :* 
Aby do wiosny :)

10 komentarzy:

  1. skromna i piękna, po prostu piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna elegancka:)u mnie także -10

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Bardzo wyjątkowa i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna :) zazdraszczam umiejętności robienia tak minimalistycznych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna!! u nas też zimno (bo tak blisko Ciebie) i nie lubię tego, brrr...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna jest, a że nietypowa, to tylko dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście pomysłowa i piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie piękna w swje prostocie! Czasami nadmiar serc szkodzi :) Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. such an elegant and beautiful card chickie! lovin your take on the sketch...thanks for the inspiration!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!