poniedziałek, 9 stycznia 2012

Urodzinowa z ptaszkami

Kolejna kartka zrobiona według mapki (chyba jestem uzależniona od mapek, czy to się jakoś leczy?).
Mapka pochodzi z blogu Stampin'Royalty Challenge#105
Mnie udało się tak zinterpretować szkic- wykorzystałam stempelek ze sklepu Digi-Scrap.pl, papierki oczywiście pochodzą z UHK Gallery
Nie bardzo lubię kartki tematyczne np. o zimie (bo przecież mamy zimę!), zdecydowanie wolę na pracach zamieszczać kwiaty, ptaki i oczywiście motyle ;)))
Użyte wykrojniki Spellbinders: Fancy Tags Two, Lacey Circles oraz Nested Bird.
Pozdrawiam, życzę miłego dnia i być może jeszcze dzisiaj tutaj będę ;)

8 komentarzy:

  1. zazdroszczę tej umiejętności bo mi mapka nigdy nie wyszła, nawet jak się bardzo starałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mistrzyni mapek :) śliczna kartka i ptaszysko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale interpretujesz każdą mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka i wspaniała interpretacja mapki.
    A uzależnienie od mapek jest mi dobrze znane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka wyszła prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne ptaszorki, świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, a ptaszyny urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE your interpretation of the sketch! pretty card! Thanks for playing this weeks Stampin' Royalty Challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!