poniedziałek, 30 stycznia 2012

Tradycyjna -czerwona i z sercem

No musiałam zrobić jak tylko zobaczyłam tą fotkę na blogu The Shabby Tea Room
 Wykorzystane papiery z Galerii Papieru, koronka, różne stempelki, element tła z nutami pochodzi od Bety czyli Iralamija,  guzik, delikatne postarzanie i wyszła mi taka walentynka:

 Kartka zgłoszona została również na wyzwanie The Kraft Journal "So Romantic Challenge"

Mam jeszcze jeden pomysł na tradycyjną, więc idę ją dokończyć,
a wieczorem zapraszam na małą inspirację :)
***** FERIE TO FAJNA RZECZ!*****

10 komentarzy:

  1. Wspaniała -bardzo podoba mi się takie wycięte serce! Każdy detal jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujące zdjęcia i efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kartka. nie jest jakaś strasznie krzykliwa lecz ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka i taka pomysłowa :) Ja niestety już po feriach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka : >
    masz bardzo oryginalne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous!!!! I love the heart with the pretty lace! Thank you so much for sharing youradorable card this week at The shabby Tea Room!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna walentynka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sooo beautiful!!! Thanks for playing at The Kraft Journal!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!