niedziela, 15 stycznia 2012

Szukam, zmieniam

Spodobała mi się forma prosta i czysta, być może całkiem mnie pochłonie lub na chwilę tylko zatrzyma - więcej można przeczytać tu.
 Oczywiście tutaj jest mój główny blog i tak zostanie.
Sobota minęła szybko, za szybko. Dlatego dzisiaj dopiero prezentuję nowy szkic na Unscripted Sketches.
Tym razem moja kartka zupełnie mnie nie satysfakcjonuje, no cóż miałam inne plany, a wyszło tak:

Buuuuuu,
na pocieszenie dla siebie zrobiłam pierwszy exploding box, który zaraz został podarowany:
Pozdrawiam zimowo :*

3 komentarze:

  1. Śliczna kartka :) Uroczy ten miś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że karteczka z tej mapki wyszła śliczna- taka dzieciaczkowa.Chyba mapka generalnie do łatwych nie należy- niby prosta, ale czasem takie formy sprawiają najwięcej kłopotu-tzn.mnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!