niedziela, 29 stycznia 2012

'Sparkly and Bright' - moja walentynka

To kolejna propozycja bez serca, bez czerwonego koloru (ale za to z odrobiną delikatnego różu).
Kartka przygotowana według przepisu z The Shabby Tea Room Week#98 oraz inspirującej fotografii
Praca ma zawierać kolor biały i/lub kremowy, srebrny, delikatny róż.
Największy problem miałam ze srebrnym, przeglądając moje przydasie stwierdziłam, że brak mi dodatków w kolorze srebrnym. Papier z zestawu Elegance Shimmer K&Company
nadawał się, gdyż ma metaliczny połysk więc go wykorzystałam.
 Znalazłam jeszcze guzik oraz srebrny sznurek 
Cały układ kartki dostosowałam do szkicu z City Crafter Challenge #93

Za bardzo tutaj nie poszalałam, starałam się trzymać mapki ;)

 Piękny napis pochodzi z zestawu stempli JustRite Cling Stamps Kindness, 
szkoda, że te stemple nie są dostępne u nas, ale może kiedyś.... 
Mam jeszcze w planie kilka walentynek "bezsercowych"  i pewnie w tym tygodniu je pokażę ...bo od jutra mam ferie ..(hurrra!) 
Ślę ciepłe pozdrowienia dla wszystkich :*

14 komentarzy:

  1. Śliczna! Nie przesadzona, elegancka - z napisem komponuje się doskonale!
    I u nas też ferie od jutra - miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i elegancka kartka!
    Koncertowo poradziłaś sobie z tym zestawem kolorystycznym :).

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, tyle w niej delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna i romantyczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, prawie jak ślubna...

    OdpowiedzUsuń
  6. beautifully colored and very beautiful I love your work
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Thanks for joining in with The Shabby Tearoom this week.

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam za wyszukiwanie wyzwań i mapek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna i z przekazem :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Uwielbiam taką tonację kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!! What a gorgeous card. So pretty.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  12. So incredibly lovely! Thanks for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  13. As always your card is beautiful and very elegant ... thank you so much for playing along at CCCB ... Have a lovely day

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!