piątek, 20 stycznia 2012

Projekt "Wianki" odsłona pierwsza

Co to jest projekt wiankowy i jak będzie przebiegał można doczytać tu. 
A teraz przechodzę do meritum - >
Pierwsze wyzwanie wiankowe było bardzo proste:

należało wykonać 
MONOCHROMATYCZNY WIANEK

Jeśli ktoś zdecydował się na kolor brązową to należało użyć tylko tej palety barw (bez innych nawet najdrobniejszych dodatków w innym kolorze).
Mógł  to być tradycyjny wianek, wykonany z dowolnych materiałów, dowolnego kształtu lub wianek wykonany np. z wykorzystaniem dziurkaczy na kartce, ale należało pamiętać, że kartka (oraz wszystkiej jej elementy) też musi być w tej samej palecie barw.
U mnie ciężko było wybrać jeden kolor, postawiłam na fiolet (za którym nie przepadam) i takie sobie poszukałam zdjęcie w internecie do inspiracji (własnej inspiracji)
  Prawie cały wykonany z użyciem wykrojników różnej maści.


A teraz zapraszam do spaceru po blogach współtowarzyszek zabawy - warto podziwiać piękne prace dziewczyn. Napracowały się dziewczyny! Mam nadzieję, że pozostawicie jakiś ślad Waszej bytności na ich blogach :)
Lista w kolejności:
i ja.
I to by było tyle na temat styczniowych wianków u mnie :) 

33 komentarze:

  1. Piękny ten Twój wianek :) I dla mnie nie było to bardzo proste zadanie, wręcz przeciwnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jaki śliczny. Kiedyś fiolet też nie był moim kolorem, ale ostatnio coś mnie ciągnie w jego kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja fiolet uwielbiam...wianek cudo Ci wyszedł...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja fiolet uwielbiam wiec dla mnie ten wianek jest idealny :) Musze przyznac ze i ja mialam problem z tym zadaniem. Skonczylam moj wianuszek dopiero wczoraj wieczorem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek cudny.Też uwielbiam kolor fioletowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations to gorgeous!
    good weekend
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek, kolor piękny, cudnie udekorowany! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo!!!:-)
    Świetny kolor! A te dodatki...
    Bardzo mi się podoba!:-)
    P.S. Zazdroszczę wykrojników i maszynki!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetny! Kolor i kompozycja - super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię fioletowy - bardzo podoba mi się Twój wianek.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny jest !! super zabawa, szkoda, że jednak nie zdecydowałam się - uwielbiam wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wianek! Cudowne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  13. już nie mogło być bardziej mono.. wygląda jak przez filtr fioletowy by się patrzyło-o to chodziło przecież ,i nie musisz lubić fioletu -in cię lubi wystarczająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo lubię ten kolor i wianek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny wianek, ja z kolei nie przepadam za fioletem co nie zmienia faktu,że bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny wyszedł!!! Rasowo scrapowy;-) Fajny pkt zaczepienia do ugryzienia tematu, ja zwykle utylitarnie podchodzę do rzeczy, może więc czas na zmiany?:D Pozdrawiam i dziękuję za twórcze wyzwanie na Nowy Rok, już widać, że "będzie się działo";-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześwietny wianek! Mnóstwo wspaniałych kwiatów i rozetek zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Irenko, przepiękny wianek. W przeciwieństwie do Ciebie bardzo lubię fiolet, więc zachwycam się tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski... kwiaty fantastyczne i jakie różnorodne... To był genialny pomysł - dzięki

    Asia3city

    OdpowiedzUsuń
  20. Obejrzałam wszystkie prace, fioletowy najpiękniejszy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. To niesamowite ile rodzajów kwiatów i filigranowych pędów może powstać z papieru:-) Ślicznie! Rudlis bardzo dziękuję za zaproszenie i za fajną zabawę. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. No po obejrzeniu Twojego wianka to chyba fiolet polubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudeńko w kazdym detalu:)nie można oderwać od niego oczu...kompozycja bajeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacja ja bardzo lubię fiolet cudo:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudeńko zrobiłaś ....
    PIĘKNY JEST !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowity! przepięknie ułożyłaś te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nooo cudeńko!!! aż słów mi brak:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny wianek a dzięki różnorodności form nie zlewa się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!