niedziela, 22 stycznia 2012

Nic specjalnego ;)

Potrzebowałam ładnego ubranka dla czekolady, więc skorzystałam z kursu Zielonookiej na blogu ILS.
Opakowanie odrobinę zmodyfikowałam, dodałam jedno skrzydełko do całości.
Ogólnie całość mi się podoba, jedynie nie dobrałam odpowiedniego koloru wstążki, ale tak to jest jak robi się wszystko po północy...
Po otwarciu mamy miejsce na dedykację:
Jeszcze puste miejsce, które czeka na czekoladę
Udało mi się dopasować do dwóch zabaw:
Na blogu Papercraft Star jest wyzwanie #80 z wytycznym, by użyć ramki/ Use a Frame!
A City Crafter Challenge Blog Week #92 kusi, aby pokazać prace ozdobione na zewnątrz i w środku/ Pretty Inside and Out
Wykorzystane materiały:
Papier - Authentique
stemple - Waltzingmouse Stamps
dodatki: brads, perełki, wykrojniki,tusz czarny, ramka, dziurkacz,

I na koniec moje dorosłe "dzieło" przed wyjściem na studniówkę ...

Bawiła się dobrze,  teraz czas na odpoczynek, już za 5 dni zaczynają się u nas ferie ;)
Pozdrawiam odwiedzających, uściski dla pozostawiających ślad :* 

21 komentarzy:

  1. Opakowanie na czekoladę wyszło bardzo ładnie, a Twojej córce zazdroszczę studniówki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wypasiona czekolada -mogłabym dostać nawet samo pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne opakowanie, fajnie wyeksponowałaś papiery Authentique, ja zrobiłam wycinanki i czekam na wenę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne opakowanie! bardzo eleganckie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowne opakowanie na czekoladkę:)Aż trudno zrozumieć tytuł postu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło, śliczne kolory!!
    Gratuluję pięknej córki!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomył z tym dodatkowym skrzydłem :) Całość fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! wonderful
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie skomponowane mistrzowsko!!! wstążka faktycznie mogłaby być inna, ale nie razi, powiedziałabym po prostu, że "tak ma być" ;) całość wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne opakowanie na czekoladę !!! Życzę udanych i bardzo scrapowych ferii. Ja odpoczywam od tygodnia i nadrabiam zaległości z papierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow,ale masz piękną córkę!!!! wygląda bajecznie i pewnie wspaniale bawiła sie na studniówce :)))

    prace różane sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely gorgeous! I'm so happy you joined us this week at Papercraft Star!
    Kindest regards,
    Jennifer

    OdpowiedzUsuń
  13. How very beautiful ... I love this idea ... beautifully crafted as always ... many thanks for playing at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie nieco zmodyfikowane podoba mi się jeszcze bardziej.
    Wspaniała całość i piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  15. That is beautiful and elegant, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  16. this is so beautiful and noble!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. This is stunning! Your card is so unique and I love that frame! Well done and thank you fir joining us this week over at the Papercraft Star!

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!! Your creation is gorgeous.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  19. This couldn't be prettier! ! Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  20. przepięknie dopracowana czekokartka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!