poniedziałek, 30 stycznia 2012

Maskarada

Zapraszam po inspiracje i do udziału w nowym wyzwaniu na blogu UHK Gallery - Inspiracje.
Otrzymałyśmy od szefowej temat  do opracowania "Maskarada".
Czas był, potem przychodziły pomysły.
A ponieważ nie mogłam się zdecydować, co to ma być to zrobiłam trzy prace.
Najpierw w stylu "simple and clean" zaproszenie:

Użyłam papier Holly Berry z kolekcji HO HO HO oraz stempel Maska z serii Wenecja.
 ***
  Kolejna praca - patchwork z typu "nie mam co na siebie włożyć" bo kobieta musi się pokazać
Tutaj wykorzystałam skrawki papieru z różnych kolekcji oraz mały manekin.
***
Ostatnia praca inspirowana jest maską wenecką.
Miała być na dodatek w stylu vintage, a czy jest....?
Co my tu mamy za papiery.., hmmm niech pomyślę.
No więc:
rozetka wykonana z Casanovy
włosy to połączenie Tiramisu oraz Caramel Macchiatto
maska - Accademia
tło kartki Fountain
do tego dużo brokatu, tuszy, stempli różnych, koronka gipiurowa, ćwiek.
 ***
A skoro mamy już wszystko: zaproszenie, odpowiedni strój, maskę to czas zacząć bal....
i przygotuj pracę na nowe wyzwanie "MASKARADA" czas do 10 lutego.

A ja dodam od siebie, że świetnie się bawiłam przy wykonywaniu prac, jestem z siebie dumna, bo nie użyłam ani jednego wykrojnika i tylko jeden dziurkacz! (lol!) 

Pozdrawiam gorąco odwiedzających, "kukających" i życzę ciepłej nocy.

12 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są cudne!!!Podziwiam ze te wszystkie wycinanki..przeszycia i pomysłowość!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace :) Najbardziej podoba mi się patchwork...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, ale patchworkowa to jest to!!! co spodobało mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie trudno jest wybrac między patchworkiem i maską:) pomysły prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne prace, osobiście urzekła mnie maska :)
    dziękuję za odwiedzinki i miłe słowo,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 moją faworytka niesamowita ta kartka ;-)
    pozostałe tez ładne, choć 2 jakoś tak do mnie przemówiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, choć moje serce podbiła druga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pomysłowe prace i zebrane w tematyczną całość, kartka patchworkowa podoba mi się najbardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! ta maska!!! Powala! Ale i pomysł na "nie mam się w co ubrać" jest po prostu genialny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!