poniedziałek, 2 stycznia 2012

Kobieta zmienną jest

Każdy o tym wie. Ja również jestem zmienna. Ciągle szukam i zmieniam upodobania co do stylu.
Wczorajsza kartka bardzo "simple" spodobała mi się, a dzisiaj pokazuję inną w podobnej tematyce. Więcej dodatków nadaje jej romantyczny charakter (mam taką nadzieję).
Przygotowana została na wyzwanie Papercraft Star Challenge #77 "Coffee or Tea?"
Zainspirowana tą fotografią:
Filiżanka ręcznie wycięta, dodałam perełki Zva Creative, pasmanteryjne dodatki ze scrap.com.pl oraz wykorzystałam mieszankę papierów z Galerii UHK. 
 I na dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam ciepło każdego odwiedzającego mój blog, szczególne pozdrowienia dla "zaglądaczy" ....

10 komentarzy:

  1. Fajna karteczka wyszła, bardzo podoba mi się ten kwiatuszek! A ja lecę do kuchni na herbatkę:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. i właśnie pita kawka zaczęła mi lepiej spakować :-) - piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja (notoryczny zaglądacz )również ciepło pozdrawiam, życzę wielu nowych, ciekawych pomysłów w roku 2012.

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ooo - to mnie zainspirowałaś do zrobienia sobie kawy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, a ta filiżanka- zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, diamenciki dodają uroku tej kartce :) filiżankę to sama bym taką chciała mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A zmienną, zmienna, ale kawę to chyba należy uznać jako codzienność. Z tym, że w takiej oprawie kawa pewnie lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!