wtorek, 31 stycznia 2012

I'm so happy! Cieszę się.

       Hi, 
I'm so happy and excited that i joined to members DT Our Creative Corner. It's pleasure for me because all DT it's talented ladies. 
This is honour working with Linda
    Thanks you so much!

  Design Team 
and
i ja (jupi!)
Cieszę się i zarazem obawiam. Praca w tym DT jest zupełnie inna niż w pozostałych obcojęzycznych, w których uczestniczę. Zarówno w Unscripted Sketches, Crafty Creations Challenge, jak i w Alphabet Challenge Blog wpisy postów dokonują "szefowe" blogów. Tutaj w OCC będzie inaczej. Każda z dziewczyn sama wybiera temat, datę i tworzy post z otrzymanych materiałów (i mnie to też czeka...)

Czas więc na starość podszkolić język angielski (czytaj-nauczyć się prawie od podstaw), bo w mojej szkolnej edukacji jedyny inny język jaki poznałam był rosyjski. Tak więc od czasu do czasu posty będą u mnie dwujęzyczne.
I z góry przepraszam za ewentualne błędy językowe !
Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad. Każda Wasza uwaga jest dla mnie cenna :*
Pozdrawiam serdecznie i idę świętować przy gorącej czekoladzie.

20 komentarzy:

  1. Gratuluję :) i z niecierpliwością czekam na pierwsze wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję baaardzo i trzymam mocno kciuki, bo ja podobnie jak ty.... bardzo bym chciała w takich DT być, tylko że ja w odróznieniu od Ciebie boję się troche tego ang. Natomiast rosyjski baaardzo lubię. Nawet go studiowałam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Też przeraża mnie angielski, z tym, że o ile się dogadam to z pisownią czasem jest kłopot:)
    Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rudlisko, gratuluję! :) Aż poczułam Twoją radość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko ... ogromniaste gratulachy )))) Cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. dasz sobie radę-na pewno! gratuluję -to jest dopiero wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję !!!!Wspaniała wiadomość!!!Czekam na pierwszy post!!!
    Dasz sobie radę jestem tego więcej niz pewna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie się cieszę i gratuluję Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Dasz sobie rade- Twoje prace odwrócą uwagę od języka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Irenko jesteś WIELKA, trzymam kciuki i wierzę, że sobie poradzisz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Z niecierpliwością czekam na pierwsze inspiracje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! ...a nauka angielskiego zawsze się przyda :) zresztą taki już los nauczyciela albo uczy , albo się uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje gratulacje!:) na pewno super się tam odnajdziesz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!