środa, 4 stycznia 2012

I znowu minimalistycznie

Czasami lubię takie prace, bez postarzanych brzegów, z niewielką ilością dodatków. Jak już wcześniej pisałam lubię zmiany i obok kartek bardzo (lub mniej) vintage zrobię takie proste "simple"
Przyznaję się, że ta kartka powstała z myślą o dwóch wyzwaniach:
The Ribbon Girl Blog: Colour Challenge No 14
Kolor czerwony i czarny widać w kartce bez problemu, a kolor kremowy (cream) to ćwiek (brads) i wstążki (ribbons).
"Just Us Girls" Challenge #117 Wildcard Using Felt
Filcowy kwiatek wycięłam wykrojnikami Tima Holtza "TATTERED FLORALS" oraz Sizzix "FLOWERS & VINE#3". 
Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnią karteczką :*
Miło mi, że podobają Wam się moje karteczki.
Pozdrawiam z szarego, mokrego Śląska...

32 komentarze:

  1. No Irenko, przy tej kartce wymiękłam. To jest to co uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalistycznie, ale pięknie, cudna ta róża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalistyczne kartki tym bardziej trzeba umieć zrobić, wyważyć ilość elementów itp. Tobie udało się wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie skomponowana kartka:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. brilliant and beautifully colorer
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma tu nic minimalistycznego:)Kartka jest cudna:)Kwiatek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza kartka!
    A minimalistycznym stylu świetnie się sprawdzasz!
    A nie każdy to potrafi ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie skomponowana! Bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna - prosta i subtelna, po prostu czarująca...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna.Może i minimalistyczna ale i elegancka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miminmalistyczna ale zachwycająca! Bardzo mi się podoba. Ps. Szaro, mokro i ten wiatr....

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te Twoje minimalistyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna karteczka :) Lubię Twój minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna kartka...zapraszam na candy do mnie...

    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/2012/01/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Minimalizm jest piękny. Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I LOVE this card! The layout is so pretty and feminine! Those ribbon accents are such a nice accent! Beautiful flower, too! Thanks so much for playing with Just Us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooooowwwwwww! THIS IS STUNNING! Gosh, that flower is FABULOUS! Great use of felt! I'm SO delighted you were inspired to share your creation with Just Us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwiatuszek wyszedł CUDNIE- piękna kartka, świetna i kompozycyjnie i kolorystycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Your red felt flower is beuatiful! THank you for sharing at Just Us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  21. Może minimalistycznie, ale za to jak elegancko. Pękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest najlepszy dowód na to, że mniej znaczy więcej. Piękna, nieprzekombinowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!