środa, 18 stycznia 2012

Craft mapka z sercem

Najwyższy czas by rozpocząć kolejną zabawę z craft mapką. Oczywiście zapraszam na blog Scrapgalerii, gdzie  wszystko zostało opisane, pokazane. Tutaj tylko wstawiam nową mapkę wraz z moją przykładową pracą.

Do wykonania kartki użyłam zestawu papierów My Mind's Eye Stella & Rose Gertie Pad.

Wasze prace nie muszą być dokładnym odzwierciedleniem tej mapki - ważne, by praca (kartka) posiadała chociaż jeden mały dodatek w kształcie serca np. naklejka, brads lub guzik.


Na Wasze prace czekamy do 13 lutego do godz.23.59. :)

Serce mnie zainspirowało i zgłaszam własną kartkę według własnej mapki (lol!)  -365 Cards Ad Inspired

7 komentarzy:

  1. Świetna! Podoba mi się bardzo, zwłaszcza sposób wycięcia serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.Wycięte serduszko bardzo pomysłowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!tez mi sie podoba jak wycięłaś serduszko..piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka, serce jest suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna karteczka:)serduszko super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby prosta, a bogata w detale. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super super kartka, niby taka prosta, płaska, a taka....no cudowana jak nic! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!