środa, 11 stycznia 2012

Coś nowego

Pod taką nazwą kryje się wyzwanie na blogu Crafty Creations Challenges #152 Something NEW. Przygotowałam z tej okazji kolejną kartkę minimalistyczną, w sumie to "minimalistycznie" pokolorowałam obrazek na to wyzwanie:
Cała moja praca to te dwa serca czerwone na górze drzewka ;P 
Bo ja nie potrafię kolorować! Przyznaję się, że nie wychodzi mi to tak jakbym chciała, więc pozostałam przy wypełnieniu konturów tych dwóch serduszek :)
Mnie się kartka podoba, nic więcej nie będę w niej zmieniać.
Chociaż patrząc teraz na nią to zauważyłam, że przesadziłam z ilością serc...
Papier w serca, dziurkacz w serca, ćwiek w kształcie serca i jeszcze te drzewa z listkami w kształcie serca...
Mam nadzieję, że zechcecie wziąć udział w wyzwaniu na blogu CCCW#152, sponsorem nagrody (3 digi stempelki)  jest firma

   I JESZCZE JEDNA NOWOŚĆ U MNIE !
Od dzisiaj wraz z Aśko, Izuś, Jutką, Rysą
jestem również członkiem Design Team Digi Scrap 
Już wkrótce nowe wyzwania, inspiracje :) na blogu Digi Scrap.

Pozdrawiam ciepło i zmykam wypełniać papiery szkolne, u nas koniec semestru więc trzeba zrobić sprawozdanie klasyfikacyjne ...

13 komentarzy:

  1. Fajnie z tymi wszystkimi sercami wygląda kartka :)
    Oczywiście gratuluję nowego DT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is beautiful -- love how you just coloured in the two hearts, it looks great! I like that background paper, too. Congrats on joining a new DT!

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka jest urocza wcale nie przesadziłaś z ilością serc mnie się bardzo podoba:)gratulacje DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka!! stempelek wygląda cudnie z tymi dwoma czerwonymi serduszkami:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w papierkowej robocie, to wszystko jeszcze przede mną koniec semestru i wszelkie rady mam pod koniec miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa i gratuluję nowego DT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So perfect - quite jealous I didn't think of that approach - gorgeous! Cheers Claire x

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle świetna robota :) Cieszę się, że w mojej placówce omija mnie ta cała biurokracja, w sobotę studniówka, a potem ferie - u nas tak szybko w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemny wizualny efekt, wiec chyba jednak nie przesadzone te serduszka ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się wydaje, że się ładnie te wszystkie serduszka uzupełniają i świetnie wyglądają te dwa tylko pokolorowane i w ogóle to świetna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest! Przemyślana i dopracowana w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczna karteczka :)
    Gratuluję DT :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!