czwartek, 1 grudnia 2011

Wiankowy projekt 2012

Jeszcze tylko kilka dni trwają zapisy do wiankowego projektu - dokładnie 6 grudnia o godz.20.00 zamykamy listę chętnych.
Oto kilka wytycznych:
  • Uczestnikiem zabawy mogą być osoby aktywnie prowadzące bloga, galerię na Picasa Web Albums lub Flickr'u. 
  • Zabawa trwa cały rok 2012,
  • Raz w miesiącu określonego dnia (będzie to za każdym razem ten sam dzień miesiąca) każdy z uczestników zaprezentuje na swoim blogu zrobiony wianek według wcześniejszych wytycznych
  • Wianki będą z różnych materiałów dostępnych na naszym rynku (również jako recycling)
  • gotowe projekty nie mogę być wcześniej publikowane
  •  Projekty mogą być wymieniane między uczestnikami (to już według ustaleń osób biorących udział w zabawie),
  •  Osoby zainteresowane udziałem proszę o wyrażenie chęci udziału i wpisanie się pod tym postem
  • na zgłoszenia czekam do 6 grudnia do godz.20.00
  •  11 grudnia otworzę bloga "INSPIRACJE  WIANKI" i wyślę zaproszenie do uczestników, blog będzie dostępny tylko dla osób biorących udział w zabawie, tam też będą podawane wytyczne do następnych projektów. 
  • Moim zamysłem jest wspólna zabawa, inspirowanie się wzajemne, dzielenie się pomysłami oraz....wymuszenie na mnie wytrwałości!!!   
  • Zabawa trwa cały rok - przygotowujemy w sumie 12 wianków-projektów.   
A tutaj lista pierwszych odważnych dziewczyn, które wyraziły chęć udziału
 Kasia                    
Agata/bligu                     
Asia3city               
Brydzia                 
Kasia                    
Inka                    

i kolejne uczestniczki:
Zuzik
Karitsa@
Lusi
Katerina
Agata
Sylwia
bedada
Ankan 
nirshya.dwbh

Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam ...
Czekamy na następne odważne osoby ;)  

11 komentarzy:

  1. Myślę, że to może być świetna zabawa, a także możliwość rozwinięcia swoich umiejętności.
    Zgłaszam się do akcji!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytuję: "wymuszenie na mnie wytrwałości!!!".
    Myślę, że przystąpienie do zabawy wymusi ją tez na mnie :)
    Więc - zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wianki i wyzwania, a więc chętnie dołączę do grona uczestniczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, I love everything about this wreath - the bright red leaves, those great flowers, and even the dots for berries! awesome. and this challenge sounds like a lot of fun too!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj korci strasznie, ale z moja niesystematycznością to się boje
    będę WAS podglądać w cichości chyba, trzymam kciuki za powodzenie projektu

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam...jeśli mogę to też bardzo chętnie przyłączę się do zabawy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny wianek. Chetnie przylacze sie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wianek.
    Chetnie wezmę udział w wyzwaniu wiankowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźniłam się i to mocno. Bardzo żałuję,że nie mogę wziąć udziału w tym projekcie ale kibicuję mu z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna zabawa, ale nie dla mnie. Nie potrafie robic czegos pod czyjes dyktando. Zapraszam do mojej wiankowej galeri :-)
    Promyki sle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!