wtorek, 6 grudnia 2011

Stało się!

Mamy wspaniały zespół kreatywnych kobietek, 
które chcą bawić się i wzajemnie inspirować przez cały przyszły rok 2012! 

OTO ONE (lista alfabetyczna):
  1.  Agata
  2. Agata/bligu
  3. Ankan
  4. Asia3city
  5. bedada
  6. Brydzia
  7. Inka
  8. Kardamanowa
  9. Karitsa@
  10. Kasia
  11. Kasia
  12. Katerina
  13. Lusi
  14. nirshya.dwbh
  15. Sylwia
  16. Zuzik
  17. i Rudlis 
Dziewczyny wysyłam do Was zaproszenie, logujcie się na blogu Wiankowe inspiracje.
 Hej,  hej - brakuje mi kilku adresów mailowych: Asia3city, bedada, Katerina, Kardamanowa, Zuzik.
Ale będzie się działo :)))

7 komentarzy:

  1. Mój mail to kardamonowa@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że będę uczestniczyć w tym projekcie!
    To dla mnie zaszczyt znaleźć się w gronie tak zdolnych Kobietek!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że będę uczestniczyła w tym projekcie. Udało mi się wejść na bloga, ale nie mogę zostawić komentarza - wyświetla mi się informacja "Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze".

    OdpowiedzUsuń
  4. ankan - zmieniłam opcję proszę sprawdź teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety - informacja zniknęła, jest tekst "prześlij komentarz" ale nie da się go wpisać bo nie ma okienka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mój mail jest na moim profilku ale podaję jeszcze raz...
    katerina@kwiatynaslub.com.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam mail z zaproszeniem na wiankowy blog ale niestety nie mogę tam wejść...wyskakuje mi jakiś błąd...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!