niedziela, 25 grudnia 2011

Rodzinnych Świąt

Przed wigilią brakowało czasu, więc teraz korzystam z okazji i składam życzenia:

Ciepłych, radosnych świąt Bożego Narodzenia.
Niech będą pełne wzruszeń, niezapomnianych chwil. 

Dziękuję za życzenia otrzymane od Was, miło mi, że wpadacie tutaj chociaż na chwilkę. 
Dziękuję za przyznane wyróżnienia, za pamięć :*
Kartka, którą dzisiaj pokażę jest przygotowana dla Was, nie została nigdzie wysłana, pozostała w moim domu wraz z innymi pracami, które są dla mnie bliskie (i z którymi trudno mi się rozstać):
  W całości:
Zrobiona według mapki Unscripted Sketches#138
Pozdrawiam ciepło i do spotkania w czasie "przerwy" międzyświątecznej :***

13 komentarzy:

  1. Wesołych świąt Irenko!!!

    a karteczka jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnego świętowania:) Kartka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna:)Na dalsze świętowanie wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego życzę, kartka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana kartka:) Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka śliczna
    życzę szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka rewelacyjna!

    Serdecznie zapraszam na moje candy:
    http://krociutka.blogspot.com/2011/12/111-post-zapraszam-na-zimowe-cukierasy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z życzeniami bożonarodzeniowymi się spóźniłam, ale za to zdążyłam z noworocznymi ... dlatego Niech się święci Nowy Rok przez całe 365 dni )))) Wszystkiego dobrego Irenko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!