środa, 28 grudnia 2011

Namiastka Paryża

Witajcie "poświątecznie". Jak Wasze samopoczucie, odpoczywacie jeszcze, rozkoszując się magią świąt czy już zasiadłyście do swoich craftowych biurek?
Ja wczoraj zmajstrowałam trzy karteczki  :)
Wspominając wydarzenia mijającego roku, w których brałam udział - do jednych z ważnych zaliczam pobyt w Paryżu. Te kilka dni spędzonych w mieście świata były dla mnie pełne wrażeń, nowych doznań. Poniżej skromna kartka w nawiązaniu do tej wyprawy:
Barwa sukienka została naklejona na taśmie 3D, aby dała efekt przestrzenności.
W rogu dodałam jedną niewielką różyczkę, którą pociągnęłam Glossy Accents. A tak wygląda całość:
 Kilka wycinanych elementów "pozwoliło" mi na zgłoszenie kartki na wyzwanie "Make the cut" City Crafter Challenge Blog #89
Dziękuję za wszystkie życzenia, pozdrawiam Was ciepło i zabieram się do jeszcze dwóch karteczek w ramach "zrzucania" zbędnych kalorii, które nagromadziłam w czasie świąt ;P 

18 komentarzy:

  1. Piękne paryskie wspomnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie udało Ci się uchwycić charakter miasta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa i pełna emocji kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo mi się podoba kompozycja i dopasowanie wyciętych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wygląda ta różowa sukienka na tle Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That is very pretty, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna karteczka! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka. A ta ażurowa wycinanka jest boska!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt przestrzenności osiągnięty - bo najpierw zauważyłam, a potem przeczytałam, że jest :) "Intensywna" sukienka bardzo fajnie wygląda na tle czarno białego Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh wow! I love this card and the beautiful design you gave to this image. I have been to Paris for the first time this year and was amazed at all the beauty there. Love the papers you used and beautiful paper piecing of the dress! :)Peggy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! This is stunning ... I love it ... thanks so much for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękna! Ma cudowny klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sooooo beautiful.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! So lovely! Thanks for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!