poniedziałek, 19 grudnia 2011

Motyl w grudniu - RCC33

No tak, miałam nie brać udziału w wyzwaniach z braku czasu, ale kartka zrobiona (dzisiaj po pracy) dla pewnej osoby dokładnie spasowała mi na wyzwanie Ribbon Carousel Challenge Blog RCC#33.

Zdjęcia robione na szybko, bo kartka dzisiaj zostanie wręczona:
Lubię czasami wracać do starych papierów, a zestaw Romanca to jeden z moich ukochanych. Wykorzystałam również sznurek/twine, który jest do kupienia w sklepie scrapki.pl.

No i jeszcze mała zajawka pewnej dekoracji (też ze sznurkiem):
Całość wkrótce...
Pozdrawiam wszystkie zapracowane, zagonione dziewczyny ;)

15 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, wspaniały jest ten motyli stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!!! Super ten ogonek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ten motyl mnie nieustannie zachwyca... Kartka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jak dawno nie widziałam tych papierów, jakbym dobrze poszukała, to na pewno u siebie też bym je znalazła. karteczka i ozdoba śliczne. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka, a ten motylek ..........boski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny motyl! A cała karteczka po prostu przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie zrobiona:)
    Uwielbiam motyle i każda karteczka z ich motywem przyciąga mnie najbardziej:)
    pozdrawiam!
    A tak w ogóle to cudne dzieła tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka!!!
    Uwielbiam motyle :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny motylek, wygląda jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka a motyl obłędny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka:)A ten motylek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta kartka z motykiem. Romance też uwielbiam, niestety już mi się te papiery skończyły a w sklepach też już nie ma. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!