wtorek, 13 grudnia 2011

Kolejna wyzwaniowa i odrobina prywaty

Witam, u mnie jak zwykle małe opóźnienie. Sobotnie wyzwanie#136  na Unscripted Sketches wstawiam dopiero dzisiaj. Ale mam wytłumaczenie - to na końcu.
Mapka na ten tydzień wygląda tak:
 A tak prezentuje się kartka przygotowana na roczek dla małego mężczyzny: prosta, bez zbędnych dodatków:


Czekamy na Wasze wspaniałe interpretacje mapki na blogu Unscripted Sketches.
 ********************
Jak już wcześniej pisałam u mnie w domu kolejny remont, tym razem to kuchnia. A wiadomo, że remont kuchni to jakby remont całego domu. W naszym przypadku była wymiana całej instalacji elektrycznej (czytaj kucie ścian), zrywanie starego podłoża, tapet, wyrównywanie ścian, potem położona była gładź na suficie i niektórych ścianach. Płytkowanie, aż w końcu mam coś takiego:
i taki tynk strukturalny (jeszcze bez koloru)
Remont zbliża się ku końcowi, do świąt mam nadzieję mieć urządzoną kuchnię ...Tak więc moje ostatnie tygodnie wyglądały następująco: rano praca, a po pracy w domu kolejna praca ;) ... i od czasu do czasu przerwa na wypoczynek w "papierowym świecie". No to na koniec mojego zanudzania zapraszam jeszcze do  Mirabeel,
  która przygotowała dla Was odrobinę słodkości:
Pozdrawiam ciepło:*


3 komentarze:

  1. Karteczka może i prosta ale elegancka i śliczna! Co do remontu - życzę Ci, abyś miała swoją wymarzoną kuchnię gotową na święta i mogła przygotowywać w niej same przysmaki! Remont bywa bardzo męczący, szczególnie jeśli się chodzi także do pracy... wiem coś o tym, oj wiem... Powodzenia i dużo sił!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, remontu nie zazdroszczę!!!
    Karteczka urocza (i masz ten dziurkacz, o którym od dawna marzę - zazdroszczę!!!)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka:)Życzę szybkiego zakończenia remontu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!