piątek, 9 grudnia 2011

Białe święta - W for White Christmas

Od dzisiaj nowe alfabetyczne wyzwanie, kolej na literkę "W". Dziewczyny z Alphabet Challenge Blog wymyśliły fajny, prosty temat: białe święta.
Zapraszam do zabawy, macie na to tym razem więcej czasu, kolejne wyzwanie ukaże się
dopiero 30 grudnia :)
A ja przygotowałam taką minimalistyczną kartkę:
Wytłaczane tło, dziurkaczowa śnieżynka, biała wstążka, stempelek oraz kilka kropelek z Perlen Pena:
Przepraszam za jakość zdjęć, ale trudno mi zrobić porządne zdjęcia jak pogoda nie dopisuje...buuuu
Zobaczcie jak z tym wyzwaniem poradziły sobie moje koleżanki z Alphabet Challenge Blog.
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za pozostawione komentarze pod ostatnim postem :*

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste kartki z pomysłem. Twoja jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest, zachęciłaś mnie do tego wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, cudownie delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, ale zaskakująco piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka! Pięknie wygląda ta śnieżynka z diamencikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna,delikatna, zimowa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam już niejedną Twą pracę, ale ta mnie zachwyciła! Jaki dziurkacz wycina takie śnieżynki?

    OdpowiedzUsuń
  8. congratulations on such a beautiful card!
    Greetings Baukje
    have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna! Prosta, delikatna, subtelna i szlachetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!