wtorek, 8 listopada 2011

Z poślizgiem - sobotnie wyzwanie US i inne

Gdyby tak doba miała 48 godzin...
Gdyby tak szybko nie robiło się ciemno...
Gdyby były jeszcze wakacje...
Gdybym nie miała remontu kuchni...
To pewnie bym ze wszystkim zdążyła! :)
Pomarzyć można :)
W ubiegłą sobotę było kolejne spotkanie z nowym szkicem na Unscripted Sketches.
Karteczkę zrobiłam, ale nie wstawiłam postu na moim blogu, bo sobotę spędziłam twórczo i kreatywnie w miłym towarzystwie w pracowni HarmonyArt (Fotorelacja będzie jak otrzymam zdjęcia od Michaliny).
Nadrabiam więc zaległości z soboty. Nowy szkic #131 wygląda tak:
Karteczkę zrobiłam wykorzystując nowe papiery z Galerii UHK oraz Galerii Papieru. Dodałam tylko dwie dziurkaczowe śnieżynki, które ozdobiłam szklanymi oczkami.


Mam nadzieję, że skusicie się na wyzwanie mapkowe Unscripted Sketches, mapka jest prosta przez to ma wiele możliwości.

Zachęcam również do zabawy z alfabetycznym wyzwaniem oraz do jutra do 23.59 można jeszcze zgłaszać pracę z craft mapką na blogu Scrapgalerii.
Na dzisiaj to już wszystko - zmykam do dalszego porządkowania kuchni.
Pozdrawiam Was ciepło :*

3 komentarze:

  1. Beautiful I love you work!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka piękna, wspaniale minimalistyczna :)
    Życzę rozciągnięcia doby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby chociaż nie trzeba było spać!!!

    a karteczka świetna, kolory idealnie świąteczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!