środa, 9 listopada 2011

Świąteczne wianki

Kilka kartek zrobiłam jakiś czas temu, wszystkie mają ten sam element: wianek złożony z dziurkaczowych wycinanek. Pomysł stary, dobrze znany, więc nic odkrywczego ;)
z czerwonym kwiatem:

I jeszcze trzy w podobnej formie:
Wykorzystane są różne papiery, w dodatku w dwóch pierwszych kartkach papierki nie są typowo świąteczne, ale pasowały mi kolorystycznie. Dodałam drobne koraliki, odrobinę brokatu, wstążeczki.

Na wyzwaniowych blogach dużo już tematów świątecznych, udało mi się zgłosić kartki na kilka wyzwań:
Dziękuję za odwiedziny.
Uściski dla wszystkich. Buziaki dla odważnych :*

34 komentarze:

  1. Потрясающей красоты работы!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem mega zachwycona tymi kartkami

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, proste i urocze..musze zakupic taki dziurkacz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niesamowicie mi się podobają - są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne karteczki Ci wyszły. Klimat Świąt niesamowity. Muszę zaopatrzyć się z gałązkowego dziurkacza :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki prześliczne, dopieszczone i w spokojnych kolorkach :)
    Dzięki za podpowiedzenie wyzwań świątecznych :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki. Bardzo podobają mi sie wianki, widziałam już u kilku osób. Nie mam jednak tego dziurkacza. Poluję ciągle na niego u siebie w mieście, ale jak na złość nie sprowadzają ;o))
    Musze poszukać w necie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe, fajnie prezentuja sie stemple:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł z tymi wiankami, ślicznie wykonane prezentują się prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł może i stary, ale wykonanie przednie, cudne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wianuszkowe, bardzo mi się podobają :)
    Za linki do wyzwań takze dziękuję :)Nie tylko za dzisiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł, który niezmiennie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne są!!! ja ostatnio też w fazie wiankowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ one piękne! Bardzo podoba mi się kolorystyka, są takie delikatne i subtelne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, świąteczne karteczki !

    ps: troszkę się nacięłaś tych gałązek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wianuszki zawsze będą pasowały do świąt :) karteczki śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki wianuszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tout en finesse, c'est superbe ! Bravoooo

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, I love the wreath effect. Thanks for joining our Christmas challenge at Top Tip Tuesday. Annette xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Simply beautiful!
    Kindest regards,
    Jennifer

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianuszki prezentują się cudnie i są tak pięknie dopracowane w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł znany,ale kartki nowe i jakie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A beautiful wreath. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki są śliczne!:)
    Ja Cię, Rudlisko, niezmiennie podziwiam za branie udziału w wyzwaniach. Dla mnie to wielkie utrudnienie, bo nie mogę robić tego, co chcę, tylko to, co mi narzucają. Ty w tych narzuconych klimatach poruszasz się jak ryba w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful card! Very elegant and sophisticated. Love the inside, too, with the gold ornament. Great job! Thanks for joining us at I DID IT CREATIONS CHALLENGE # 80! Good Luck!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te kartki i takie subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Such beautiful ornament cards for christmas. Love the colours and design. Thanks for playing at Top Tip Tuesday and good luck. Hope to see you back tuesday for a new challenge. Bettina xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful! I like how you did your wreath! Thank you for joining our Christmas challenge at Really Reasonable Ribbon!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!